2021 január 14 csütörtök - 15:12:55 Hivatali hírek Hozzászólás0
Az ABOKOM Közhasznú Nonprofit Kft. bérbeadásra kihirdeti az Abonyi Üzleti Park területén (Abony, külterület, 0160 hrsz.) kialakított, Abony Város Önkormányzata tulajdonában lévő ingatlanokat.
2021 január 12 kedd - 20:46:25 Hivatali hírek Hozzászólás0
Tisztelt Gépjármű tulajdonos, Üzembentartó!
Az egyes adótörvények módosításáról szóló 2020. évi CXVIII. törvény módosította a gépjárműadóról szóló 1991. évi LXXXII. törvényt.
2021. január 1-től az állami adóhatóság vette át a gépjárműadóval kapcsolatos feladatokat az önkormányzati adóhatóságoktól.
2021-től kezdődő időszakra adókötelezettséggel kapcsolatos ügyekben az állami adó-és vámhatóság fog eljárni, valamint ad ki az adózók részére fizetési kötelezettségeiket megállapító határozatokat.
A 2021. előtti időszakra vonatkozóan megállapított gépjárműadó kötelezettség esetében még az önkormányzati adóhatóság köteles eljárni, függetlenül attól, ha az adókötelezettséggel kapcsolatos fizetési határidő 2021-re esik.
2021. évre teljesítendő adófizetési kötelezettségükkel kapcsolatos teendőkről (befizetés összege, határideje, számlaszám, stb.) minden adózó a Nemzeti Adó – és Vámhivataltól fog tájékoztatást kapni.
Abony, 2021. január 11. dr. Gáspár Anita jegyző
2021 január 11 hétfő - 17:31:57 Önkormányzati hírek Hozzászólás0
1/2021.(I.11.) Az Önnkormányzat Polgármesterének rendelete
A maszkviselés helyi szabályairól szóló 21/2020.(XII.16.) rendelet módosításáról2021 január 05 kedd - 06:47:27 Hivatali hírek Hozzászólás0
Tisztelt Ügyfelek!
A pandémiás időszakban különös fontossággal bír az, hogy az ügyfelek használják az elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat. Ennek elősegítése érdekében, 2021. január 1-től a Kormányzati Ügyfélvonal (1818) segíti az elektronikus ügyintézési portál használatát.
A 1818 a következő szolgáltatások ellátását biztosítja:
- segítségnyújtás a rendszerbe való belépéshez;
- technikai segítség az oldalon megjelenő szolgáltatások kapcsán;
- ügyfelek támogatása az ASP rendszer használata során;
- kapcsolattartás a központi szolgáltatóval, valamint az ügyféltámogatói feladatokat ellátó szervezetekkel;
- intézhető ügyekkel kapcsolatos tájékoztatás;
- SZEÜSZ-szel kapcsolatos panaszok, közérdekű bejelentések, észrevételek fogadása, kivizsgálása, továbbítása, megválaszolása.
Az önkormányzati adó és egyéb hivatali ügyekben természetesen továbbra is az önkormányzat az illetékes, és a saját ügyfélszolgálati csatornán keresztül biztosít támogatást.
Javasoljuk, hogy ügyeik intézéséhez használják az e-önkormányzatportál szolgáltatásait (https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap).
A pandémiás időszakban különös fontossággal bír az, hogy az ügyfelek használják az elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat. Ennek elősegítése érdekében, 2021. január 1-től a Kormányzati Ügyfélvonal (1818) segíti az elektronikus ügyintézési portál használatát.
A 1818 a következő szolgáltatások ellátását biztosítja:
- segítségnyújtás a rendszerbe való belépéshez;
- technikai segítség az oldalon megjelenő szolgáltatások kapcsán;
- ügyfelek támogatása az ASP rendszer használata során;
- kapcsolattartás a központi szolgáltatóval, valamint az ügyféltámogatói feladatokat ellátó szervezetekkel;
- intézhető ügyekkel kapcsolatos tájékoztatás;
- SZEÜSZ-szel kapcsolatos panaszok, közérdekű bejelentések, észrevételek fogadása, kivizsgálása, továbbítása, megválaszolása.
Az önkormányzati adó és egyéb hivatali ügyekben természetesen továbbra is az önkormányzat az illetékes, és a saját ügyfélszolgálati csatornán keresztül biztosít támogatást.
Javasoljuk, hogy ügyeik intézéséhez használják az e-önkormányzatportál szolgáltatásait (https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap).
2020 december 18 péntek - 09:17:28 Önkormányzati hírek Hozzászólás0
22/2020.(XII.18.) önkormányzati rendelet
Az Abony Város Önkormányzata 2020. évi költségvetéséről szóló 3/2020.(II.14.) önkormányzati rendelet módosításáról2020 december 16 szerda - 23:15:16 Önkormányzati hírek Hozzászólás0
149/2020.(XII.03.) számú Polgármesteri határozat
A költségvetéssel kapcsolatos díjak megállapításáról
A költségvetéssel kapcsolatos díjak megállapításáról
2020 december 16 szerda - 14:26:59 Önkormányzati hírek Hozzászólás0
21/2020.(XII.16.) önkormányzati rendelet
A maszkviselés helyi szabályairól2020 december 15 kedd - 21:43:17 Önkormányzati hírek Hozzászólás0
Abony Város Önkormányzat Képviselő-testülete az önkormányzat vagyonáról és a vagyongazdálkodás szabályairól szóló 12/2017.(VII.03.) önkormányzati rendelet 4. sz. mellékletében meghatározott Vagyongazdálkodási Liciteljárási Szabályzat alapján egyfordulós, nyílt liciteljárás keretében elidegenítésre meghirdeti az Abonyi Üzleti Park-ban található, az alábbiakban felsorolt ingatlanokat.
A licit ajánlat benyújtásának határideje: 2021. január 6., 15:00
2020 december 07 hétfő - 23:41:18 Hivatali hírek Hozzászólás0
Abony Város Önkormányzat Képviselő-testülete az önkormányzat vagyonáról és a vagyongazdálkodás szabályairól szóló 12/2017.(VII.03.) önkormányzati rendelet 4. sz. mellékletében meghatározott Vagyongazdálkodási Liciteljárási Szabályzat alapján egyfordulós, nyílt liciteljárás keretében elidegenítésre meghirdeti az Abonyi Üzleti Park-ban található, az alábbiakban felsorolt ingatlanokat.
Olvasd tovább...
2020 december 07 hétfő - 02:29:15 Hivatali hírek Hozzászólás0
Abony Város Önkormányzat Képviselő-testülete a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdésében biztosított jogkörében eljárva, figyelembe véve a közszolgálati tisztviselők munka- és pihenőidejéről, az igazgatási szünetről, a közszolgálati tisztviselőt és a munkáltatót terhelő egyes kötelezettségekről, valamint a távmunkavégzésről szóló 30/2012. (III.7.) Korm. rendelet 13-15. §-aiban foglaltakat, a 31/2020. (II.13.) számú határozatával
2020. december 21. napjától 2020. december 31. napjáig
IGAZGATÁSI SZÜNETET rendelt el
az Abonyi Polgármesteri Hivatalban.
Az igazgatási szünet előtti utolsó ügyfélfogadási nap: 2020. december 18. (péntek) 08.00-12.00 óráig.
Az igazgatási szünet utáni első ügyfélfogadási nap:2021. január 04. (hétfő) 13.00-18.00 óráig
Tájékoztatom, hogy a koronavírus-járvánnyal összefüggésben fennálló veszélyhelyzetre tekintettel, polgármesteri és jegyzői közös utasítás alapján az Abonyi Polgármesteri Hivatalban személyesen kizárólag azon ügyfél fogadása történik – előzetesen telefonon vagy e-mail útján történő időpont egyeztetést követően - akinek a halaszhatatlan ügyében a személyes megjelenést jogszabály kötelezővé teszi.
Szíves megértésüket előre is köszönjünk.
Abony, 2020. december 01.
dr. Gáspár Anita
jegyző
2020 december 04 péntek - 10:40:13 Önkormányzati hírek Hozzászólás0
9/2020.(XII.04.) önkormányzati polgármesteri rendelet
Az Abony Város Önkormányzat 2020. évi költségvetéséről szóló 3/2020.(II.14.) számú rendeletének módosításáról.2020 november 23 hétfő - 23:00:07 Önkormányzati hírek Hozzászólás0
Az ABOKOM Közhasznú Nonprofit Kft. bérbeadásra hirdeti meg az Abonyi Üzleti Park területén (Abony, külterület, 0161 hrsz.) kialakított, Abony Város Önkormányzata tulajdonában lévő ingatlanokat.
Bérbeadó: ABOKOM Közhasznú Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság (székhely: 2740 Abony, Vasút út 15., cégjegyzékszám: Cg.13-09-118514, adószám: 20244075-2-13, KSH szám: 20244075-3811-572-13, képviseli: Gáspár Csaba ügyvezető), a továbbiakban: Bérbeadó.
1. Az ingatlanok adatai
A terület övezeti előírásai:
- Övezeti besorolása: Gksz-2.
- Legnagyobb beépíthetőség: 50%
- Építménymagasság: maximum 7,5 m
- A beépítésnél alkalmazható legkisebb zöldfelületi arány: 25 %
Vagyonnyilvántartás szerinti besorolás: forgalomképes üzleti vagyon.
A bérbeadásra kijelölt területek elhelyezkedéséről és adatairól a bérbeadótól kérhető tájékoztatás.
Az ingatlanok beépítetlen területek, azok telekhatárát Bérbeadó kijelölte, a kitűzési vázrajzot az ingatlan birtokbaadásával egyidejűleg adja át Bérlő részére.
A bérelhető ingatlanok területe 1.505 m2 és 6.020 m2 között változik. A bérleti jogviszony létesítése során lehetőség van akár több terület egyidejű bérlésére is.
2. A bérleti jogviszony során felmerülő költségek
A bérleti díj összege: az ingatlan területe után számított nettó 25,- Ft / m2 / hó + ÁFA.
Karbantartási költségek térítési díja: 5 Ft/ m2 /hó + ÁFA, mely költség megfizetése az alábbi szolgáltatásokat biztosítja:
- az Üzleti Parkon belül megépített, közforgalom elől el nem zárt magánút használata, valamint a magánúton és a hozzá kapcsolódóan kialakított parkolók közvilágítása,
- a magánút takarítása, karbantartása,
- a hó eltakarítása, síkosságmentesítés,
- a nem bérbe adott területeken a zöldterület gondozási feladatok ellátása,
- csapadékvíz elvezető árok tisztítása, karbantartása.
3. Közmű csatlakozási lehetőségek
A szerződés tárgyát képező ingatlan az alábbi közművekkel rendelkezik – részben már kiépítve, részben csak a rákötés lehetőségét biztosítva:
· Gáz közművezeték
· Kommunális vízvezeték
· Kommunális szennyvízvezeték
· Elektromos energia
· Telekommunikációs alépítmény
· Csapadékvíz elvezetés
· Aszfalt burkolatú út
A közművek az ingatlan telekhatárán kívül találhatók. Bérlő a közművekre való rácsatlakozásra kizárólag Bérbeadó előzetes írásbeli jóváhagyása esetén jogosult.
4. A közüzemi díjak megfizetése
A közüzemi díjakat, az ingatlan használatával járó költségeket, díjakat a Bérlő akként fizeti meg, hogy Bérlő az egyes közüzemi szolgáltatókkal szerződést köt, és így a díjakat a saját nevében, közvetlenül fizeti meg a közüzemi szolgáltatók részére.
5. Egyebek
· Bérlő köteles tájékoztatni Bérbeadót, hogy az ingatlant milyen célra kívánja használni.
· Bérlőt megilleti azon jog, hogy az ingatlant a céges iratain, levelezésében székhelyként/telephelyként/fióktelepként tüntesse fel, illetőleg azt székhelyként/telephelyként/fióktelepként a cégnyilvántartásba bejegyeztesse.
· Bérbeadó hozzájárul, hogy Bérlő saját arculati elemeit (pl. táblát és logót) az ingatlanon - egyéb jogszabályok és harmadik személyek jogainak, érdekeinek sérelme nélkül - kihelyezze.
· Bérlő a bérleti jogviszony időtartama alatt jogosult az ingatlan rendeltetésszerű használatára, továbbá köteles az ingatlan állagát minden tekintetben megóvni.
· Bérlőnek az ingatlanon folytatott tevékenységét mindenkor a vonatkozó jogszabályoknak, előírásoknak, engedélyeknek megfelelően köteles végezni. Bérlő köteles az ingatlanon folytatott tevékenység gyakorlásához szükséges valamennyi hatósági engedélyt saját költségén beszerezni.
A bérleti jogviszonyra vonatkozó egyéb feltételeket, jogokat és kötelezettségeket a Bérleti Szerződés minta tartalmazza
Lépjen velünk kapcsolatba! Érdeklődjön az alábbi elérhetőségeken:
Gáspár Csaba (Abokom NKft. ügyvezető), tel.: +3630/535-4839
Csanádi Csaba (Abony Város Polgármesteri Hivatal), tel.: +3630/436-3633
Kapcsolódó dokumentumok: